Menu

CMS en e-commerce integraties

Zoho SalesIQ werkt goed met CMS en e-commerce platformen


Wees de eerste met Live Chat

Iemand die online winkelt stelt veel vragen voordat hij een aankoop doet. Begeleid jouw prospects door het toevoegen van een live chat software voor jouw e-commerce winkels of CMS platform.

Uit een recente studie blijkt dat 25 procent van de live gesprekken ertoe hebben geleid dat tussen de 51 tot 75 procent een aankoop deden op de website, tegenover 10 procent die niet participeerde in een live chat.

Betrek en moedig impulsieve aankopen toe

Het gebeurt vaak dat online winkel bezoeker onduidelijkheden op de website tegenkomen over tegenstrijdige informatie en specificaties. Live chat software voor een webwinkel zorgt ervoor dat bezoekers direct in contact kunnen komen met een vertegenwoordiger voor meer informatie.

Vertegenwoordigers kunnen advies geven aan bezoekers over producten dat het beste passen bij hun behoefte en het uitdelen van een korting bon dat aanspoort tot een impulsieve aankoop.

Vermijd het verlaten van aankopen in de winkelwagen

De reden dat bezoekers hun aankopen toch niet doen varieert  van onverwachte kosten tijdens de checkout, moeilijkheden met betaling en niet de geschikte bezorgingsmethode.


Daarom is het van belang dat er een live chat software binnen de winkelwagen geplaatst wordt. Groepeer, monitor en deel relevante informatie door een live chat met bezoekers te starten bij de checkout pagina. Hierdoor bespaar je een hoop verloren aankopen.