Menu

Meet, coach en monitor

Het is belangrijk om dagelijkse en maandelijkse verslagen direct in je mailbox te ontvangen zodat je kunt meten hoe het ervoor staat.






Kant-en klare rapporten

Vat de prestaties van jouw team samen door begrijpelijke kant-en klare rapportages. Zoho SalesIQ rapporten maken het makkelijk om data en trends te vergelijken. Maak juiste bedrijfs keuzes door het analyseren van vertegenwoordiger, actieve afdelingen, unieke bezoekers en andere data.

Coach in real-time

Verkoop managers kunnen mee kijken met de verkoper terwijl zij midden in een live chat gesprek zitten met een prospect. Je hoeft alleen de sales chat training te activeren. Het is belangrijk dat het gesprek professioneel blijft en dat het lijkt dat alleen de sales vertegenwoordiger in gesprek is met de prospect. Hierdoor is het van belang dat je in privé feedback kan geven aan de verkoper tijdens het meekijken.

Monitoren van prestaties

Houd de voortgang bij dat is gemaakt door jouw verkoopteam. Monitor hun gemiddelde reactietijd, het aantal chat gesprekken dat gevoerd is en het aantal uren online vs offline.

Verzeker de beste ervaring voor klanten door belangrijke leads door te geven aan jouw beste verkopers.