Live chat software
Door klanten in real-time te laten chatten met een verkoop vertegenwoordiger leidt dit tot het eerder sluiten van deals en het leveren van doelgerichte klantenservice.
Van data naar acties
Zet je CRM data om naar acties. Gebruik CRM data om je website bezoekers te prioriteren, ontvang hot prospect notificaties en neem doelgericht contact op.
Haal prospects binnen op je website gebaseerd op data in de "lead", contact en potential sectie in zoho CRM. Identificeer belangrijke prospects, traceer ze zodra zij aan het browsen zijn op je website en richt jouw aandacht op de prospects die prioriteit hebben.
Gebruik live chat software om verkoop te laten toenemen en klantenservice te verbeteren
Alsof je naast je websitebezoekers zit
Websitebezoekers zijn het meest nieuwsgierig als zij direct in gesprek kunnen gaan over de inhoud op jouw website. Wakker die nieuwsgierigheid aan door het mogelijk te maken om live chatgesprekken te voeren.
Verbeter de bezoekerservaring met real-time verkeer monitoring
Zie waar jouw prospecten en klanten zijn gelocaliseerd, hoe ze op jouw website zijn terecht gekomen en welke pagina's zij bekijken. Gebruik deze informatie ter voorbereiding van het gesprek met jouw bezoeker.
Begeleid jouw bezoekers naar de gewenste actie
Jouw bezoekers lopen vast op een bepaalde pagina en zullen hetzelfde patroon een paar keer volgen. Door deze cyclus te verbreken is het van belang om op tijd hulp te bieden via een live chat. Je kunt doelgericht berichten sturen op bepaalde onderdelen van jouw website.
Gespreksbeoordeling
Opbouwende kritiek is belangrijk om beter te presteren. Een feedback mechanisme zorgt ervoor dat bezoekers jouw gesprek kunnen beoordelen. Observeer en leer van je fouten en verbeter jezelf!
Pas Sales IQ aan zodat het strookt met jouw web inrichting
De aanpasbaarheid van Zoho SalesIQ is makkelijk en omvangrijk. Richt de chat widget zo in dat het overeenstemt met het beeld van de website. Personaliseer jouw welkomstbericht, voeg jouw bedrijfslogo toe en voeg een profielfoto van een medewerker toe.
Monitor. Ontmoet. Coach.
Als manager is het van belang om een vogelperspectief te verkrijgen over jouw team prestaties. Blijf altijd op de hoogte van de belangrijkste metingen.
Kortom
- Real-time monitoren van het verkeer
- Geautomatiseerde betrekking met website bezoekers
- Aangepaste chatbox die overeenstemt met de inrichting van jouw website
- Actiegericht analyseren
- Een geprioriteerde lijst van website bezoekers