Menu

Gebruik CRM voor het beheren van je klanten relaties. De meerderheid van je klantencontact gaat via de e-mail. Dat is geen probleem want MailMagnet voor Zoho CRM slaat op, vergelijkt en verdeelt belangrijke klanten e-mail contact binnen Zoho CRM. Elke bijwerking, ontwikkeling en kans is direct  gedeeld met de juiste teamleden. Hierdoor hoef je niet te onthouden naar wie je een kopie moet doorsturen.

Je kunt ook notificaties ontvangen en antwoorden op emails van klanten binnen Zoho CRM. Hierdoor bespaar je tijd om steeds te wisselen tussen applicaties. Met MailMagnet voor Zoho CRM zitten jouw gesprekken en taken allemaal in één systeem.

 

Meteen meldingen ontvangen

MailMagnet scant op een intelligente manier je mailbox en filtert alleen de e-mails van prospects en klanten die relevant zijn in jouw CRM. Je kunt ook meteen antwoorden op emails, follow-up taken toevoegen en belangrijke notities erin verwerken.


MailMagnet Messages

Centraliseer e-mails

Beheer al jouw klanteninformatie en e-mails binnen Zoho CRM. Je kunt makkelijk omschakelen tussen email en CRM modules met dezelfde browser tab.



BCC klanten e-mails naar CRM

Stuur e-mails naar klanten van een van je favoriete mail cliënten en ontvang een kopie van de email gekoppeld aan de juiste lead of contact in CRM. Creëer daarna automatisch een record als de klanten details nog niet binnen CRM is aangemaakt.

contextual email

 

Belangrijkere klanten profielen

Koppel prospects en klanten e-mails met je CRM data zodat je meer informatie over de gesprekken van klanten bij de hand hebt.

contextual email

 

Deel e-mails

Werk samen in Zoho CRM met je collega's door e-mails van prospects te delen volgens je eigen regels en de rangschikking binnen het bedrijf.

Share emails

 

Werk met diverse e-mail systemen

Stuur en ontvang e-mails gelijktijdig binnen Zoho CRM en van e-mail cliënten van jouw bedrijf zoals Zoho Mail, Gmail, Google Apps of Yahoo!


Pop-based email