Van klik naar deal met Zoho CRM en AdWords
Google AdWords is geïntegreerd met Zoho CRM. Zoho CRM voor Google AdWords combineert investerende informatie en offline conversie data van AdWords. Hierdoor kan iedereen met gebruik van Zoho en Adwords de web reis meten van een klant van begin tot aan de conversie.
Integratie offline conversie met Zoho CRM.
Zodra je een deal gesloten hebt aan de telefoon of tijdens een afspraak wordt de offline data automatisch overgezet. De automatisch geïmporteerde conversie leidt altijd tot bijgewerkte rapportages.
Optimaliseer advertentie campagnes
Met de bijgewerkte conversie data zijn de query-based statistieken op advertentie prestaties in zowel Zoho CRM als Google AdWords in detail omschreven.
Nasporen van deals met Zoho CRM
Zoho CRM voor Google AdWords dicht de afstand tussen online advertentie campagnes en het afronden van een deal. Nu kun je de weg tot het verkoop volgen vanaf een klik op de advertentie tot aan de aankoop.
Verdeel je campaign data met Zoho CRM
Voltooi je rapportage en campagne beheer binnen AdWords. Investeer in de juiste sleutelwoorden door het opzetten van campagnes die de gegenereerde omzet analyseert per sleutelwoord. Kies het advertentie campagne dat de beste resultaten voor jou binnenhaalt