Met Zoho CRM View for Activities kun je op een snelle manier verkoop taken, afspraken en telefoongesprekken opvolgen. Het verkoopproces gaat vloeiender doordat je beter kunt richten op prospects die de voornaamste prioriteit hebben. Zoho CRM view zorgt ook voor het prioriteren van werkactiviteiten terwijl je in contact bent met klanten van social media en website bezoekers.
Om efficient je product te verkopen is het van belang om je prospects goed te prioriteren.
Zoho CRM geeft drie manier om je activiteiten en prospects te prioriteren.
Zoho CRM voor Google AdWords.
De meeste belangrijke prospects in je lijst melden zich aan voor je product of dienst via advertenties. Als jouw bedrijf investeert in Google AdWords dan zullen deze leads top prioriteit worden. Zoho CRM voor Google AdWords combineert informatie campagnes van AdWords en de offline conversie van Zoho CRM. Met de ‘click to deal’ informatie in je CRM kun je op de leads inwerken op basis van zoeken naar ad group of sleutelwoorden.
CRM views
“Als alles belangrijk is, dan is niets belangrijk”
Het kan voorkomen dat je werkt aan een onbeduidende taak en er niet aan toekomt je te richten op de belangrijke taken. Zoho CRM scheidt het kaf van het koren door zich op een intelligente manier te scannen op basis van het stadium dat de klant zich in bevindt. Het is verdeeld op basis van leads, klanten en potentiële klanten. Hierdoor krijg je een ruim inzicht van de activiteiten die eerste prioriteit hebben.
Bezoekers traceren
Websitebezoekers zijn de belangrijkste prospecten voor elk bedrijf. Met Visitor Tracking kunnen meer website bezoekers omgezet worden naar leads. Het geeft een compleet beeld in de online activiteiten van klanten en prospects. De CRM View voor Visitor Tracking zorgt ervoor dat de prospects lijst geprioriteerd kan worden en vooraf goed voorbereid wordt op het gesprek.