Telefoongesprekken binnen Zoho CRM
Voer telefoongesprekken binnen Zoho CRM en verkrijg direct prospect details, de lengte van het gesprek en meer.
Voer telefoongesprekken binnen Zoho CRM en verkrijg direct prospect details, de lengte van het gesprek en meer.
Zet je website bezoekers om in klantcontact gegevens naar Zoho CRM. Door het creëren van een webformulier kunnen website bezoekers hun gegevens achter laten en is er de mogelijkheid om een klantcontact op te zetten.
Zoho CRM geeft je een actueel en uitgebreid overzicht van al je sales activiteiten. Je ziet waar elke klant zich in de verkoopcyclus bevindt op gebied van deal grootte, contact geschiedenis en concurrent informatie om je een geheel beeld te vormen.
Meet, traceer en handel alle marketing activiteiten zoals campagnes, massa mailings en advertentie prestaties met Zoho CRM. Haal meer uit je investering.
Link deals in Zoho CRM met voorspellingen om effectief je verkoopdoelstellingen op te stellen, vooruitgang op te sporen en de juiste middelen toe te wijzen.
Verminder je e-mail spam en focus alleen op de e-mails die van belang zijn. Houd al jouw klanten e-mail binnen Zoho CRM.
Maak je eigen regels in Zoho CRM; Versimpel en stroomlijn jouw verkoop processen aan jouw doelen. Wijs automatisch de leads toe naar de geschikte personen om er mee aan de slag te gaan.
Synchroniseer je contacten, e-mail, taken en kalender tussen Zoho CRM en Microsoft Outlook.
Met Zoho CRM kun je op een snelle manier verkoop taken, afspraken en telefoongesprekken opvolgen.
Blijf op de hoogte waar jouw klanten mee bezig zijn in Zoho CRM. Verbindt je profielen naar contacten of leads, stuur uitnodigingen en bekijk updates.
Houd je bezoekers bij door elke bezoeker op de voet te volgen via gesprekken en verbeter de verkoopcijfers.
Creëer direct massa Mail Merge Documents in Zoho CRM, met de keuze tussen een aangepaste of standaard sjabloon.
Zie direct wat er gebeurt in je sales-funnel met Zoho CRM. Deel met collega's via berichten aan welke taken er word gewerkt.
Zoho CRM zorgt ervoor dat u zich volledig kunt richten op uw leadopvolging en sales. Workflows kunnen uw processen automatiseren en standaardiseren.