Menu

Op je werk telt elk telefoongesprek die je maakt en ontvangt. Het is belangrijk dat jouw verkoop en telemarketing vertegenwoordigers uitgerust zijn met de juiste gereedschap en de juiste informatie om een gesprek aan te gaan met klanten. Zoho Phone Bridge biedt de perfecte synchronisatie tussen jouw CRM en de telefoon. Hierdoor hoef je niet constant terug te voeren op de vorige gesprekken en kun je gesprekken gestructureerd beheren. Zoho Phone Bridge integreert jouw telefoonapplicaties met Zoho CRM. Ontvang herinneringen op telefoongesprekken die nog gemaakt moeten worden, weet van te voren wie je belt en verwerf alvast  informatie over de klanten zodat je effectief de klant op weg kan helpen.

Direct herinneringen ontvangen

Een intelligentere manier om gesprekken te voeren en te ontvangen binnen CRM.

Het kan voorkomen dat je zoveel telefoongesprekken moet maken op een dag dat je een gesprek over het hoofd ziet. Met Zoho Phonebridge wordt er elke keer een herinnering gestuurd voor elk telefoongesprek dat nog gemaakt moet worden. Hierdoor zal elk telefoongesprek gevoerd worden zonder jezelf er constant aan te herinneren.

 

call reminders

 

Bellen met een druk op de knop

Met Zoho CRM hoef je de telefoon niet meer te gebruiken om je contacten te bellen. Klik op de bel icoon die verschijnt bij elk telefoonnummer en zet telefoongesprekken van je lead en contact pagina in Zoho CRM.

 

outgoing calls

 

Persoonlijkere klantenservice

Wat klinkt beter? `Met wie spreek ik?' of 'Dank je wel voor het bellen Bob!' De tweede natuurlijk. Bellers willen altijd liever bij hun naam gegroet worden, en Zoho PhoneBridge helpt je bij het identificeren van de beller door de data weer te geven in een visitekaartje. Hierdoor kun je de contactpersoon per naam begroeten en alle gegevens van vorige gesprekken/taken/notities terughalen. Hiermee kun je het contact effectief op weg helpen.

incoming calls

 

Bespaar tijd en werk efficiënter

Met de automatische koppeling module zet je gesprekken niet meer handmatig in Zoho CRM. Met behulp van de pop-up functie kun je notities bijvoegen terwijl je nog in gesprek bent of daarna. Bovendien kun je follow-up taken toevoegen en toewijzen aan iemand die dezelfde pop-up heeft ontvangen.

 

capture leads