Social CRM
Luister naar de gesprekken van klanten via Social media binnen je CRM account. Volg mensen en gesprekken op Twitter en Facebook en converteer ze direct naar toekomstige prospects. Zoho CRM zorgt ervoor dat Facebook en Twitter profielen in je CRM worden gebracht zodat je verkoopteam gemakkelijk contact kan leggen met prospects en van hieruit een beter klantenrelatie kan opbouwen.
Verrijkte klanten profielen
Wanneer je bezig bent met een opvolging van een prospect is het handig om de gesprekken die jouw bedrijf heeft gehad met de persoon terug te zien in bijvoorbeeld e-mails en aantekeningen.
Je kunt ook real-time social media gesprekken terughalen zonder terug te gaan naar de Zoho CRM Social Tab.
Volg mentions op social media
Reageer op directe berichten, likes en mentions van het profiel van jouw bedrijf.
Volg de zaken rond de industrie trends, voorkeur van klanten en opkomende marketing evenementen. Monitor de activiteiten van concurrenten en mentions op social media. Luister naar wat jouw publiek te zeggen heeft over jou en jouw concurrentie.
Ontdek leads voor je bedrijf
Begin met de interactie van toekomstige prospect binnen de sociale stroom en converteer ze naar leads zodra ze klaar zijn voor het in gebruik nemen van je product of dienst voor het volgende project. Zoho Crm’s ingebouwde work flow systeem wijst automatisch taken toe en stuurt notificaties naar de sales vertegenwoordigers en helpt hun met het starten van een opvolgingsprocedure.
Gepersonaliseerde gesprekken
Blijf op de hoogte met de interesses van klanten en algemene veranderingen. Door het bekijken van de tweets van klanten kun jij aanwijzingen vinden die jou op weg kunnen helpen met het effectief starten van een gesprek.